vrijdag 30 juli 2010

Zicht op een leuke baan....

Na een flink aantal sollicitaties, heb ik aanstaande woensdag een gesprek bij een bedrijf dat data van websites analyseert en daarover de klant voorziet van data over het gedrag van de bezoekers.

Dit soort onderzoek naar klanten wordt vandaag de dag meer en meer toegepast, omdat de budgetten voor relatief oude media (reclame op televisie en gedrukte reclame in kranten) vaker via internet worden ingezet. Vooral de opkomst van mobiel internet neemt vanaf 2009 een enorme vlucht en zal de komende jaren alleen maar blijven groeien, mits de bandbreedte gegarandeerd kan blijven worden!

Ik hoop echt dat dit baan voor mij gaat worden, gezien het mij leuk lijkt om in de media te werken en de technologie die ze gebruiken.

Keep you updated.........

2 opmerkingen:

  1. Woensdag...ik zou zeggen: Succes, gozer. Hoop dat het wat is voor je en dat je gesprek(ken) goed verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor alle reacties, en duim voor mij woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen