zondag 25 april 2010

Over mij (privé)

Wat ik doe|leuk vind …

Ik ben op 4 september 2008 getrouwd met Elisabeth

Mijn twee kinderen uit een vorig huwelijk (jongens, 10 en 12 jaar) zijn om de week in het weekend bij ons

Ik ben op mijn zevende bij de Scouting in Castricum gegaan en later groepsleiding geworden. Dat heb ik gedaan tot mijn éénentwintigste

Sinds een paar jaar doen mijn jongens mee aan Timmerdorp. Ik help mee als vrijwilliger in de groepsleiding

Vakanties breng ik graag in de Provence (Var) door. Ben sowieso francofiel; we gaan regelmatig een weekend naar Parijs en onze bruiloft hebben we in Frankrijk gevierd met vrienden en familie

Etentjes met vrienden bij ons thuis

Ik lees graag en veel en laat me graag door mijn vrouw strikken naar een film in het art house genre te kijken

Formule 1 kijken!

Ik vind het leuk om af en toe samen met mijn jongens te gaan vissen en daarnaast hebben vogels mijn interesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten